هتل های ارمنستان
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آکواتک ایروان ارمنستان 

یکی از هت های 3 ستاره شهر ایروان که در خیابان میاسنیکیان این شهر قرار گرفته است هتل آکواتک میتور ارمنستان تابستان 97 باشد. هتل آکواتک به علت داشتن مجموعه آبی بسیار بزرگ و مجهز خود که در آن استخرهای متعدد، سونا، جکوزی، حمام ترکی و پارک آبی قرار دارندتور ارمنستان بهار 97 محبوبیت زیادی در میان گردشگران تور ارمنستان دارد. هتل دارای 64 اتاق با طراحی ساده و زیبا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام ، سشوار و حوله و لوازم بهداشتی هستند. رستوران اصلی تور ارمنستان خرداد 97هتل صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند ولی رستوران های دیگری نیز ، مانند رستوران مجموعه آبی، در هتل وجود دارند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید؛ یکی از این رستوران ها دارای منوی رژیمی برای گیاهخواران است. دیگر امکانات هتل آکواتک شامل سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، اینترنت بی سیم رایگان، کافی شاپ، لاندری، پذیرشتور ارمنستان اردیبهشت 97 24 ساعته، روم سرویس، صندوق امانات و فروشگاه می تور ارمنستان فروردین 97باشد.

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

 


هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان که در خیابان چهارم این شهتور ارمنستان بهار 97ر قرار گرفته است هتل رویال پالاس می باشد. این هتل کمی تا مرکز شهر فاصله دارد و باید این فاصله را با تاکسی طی کنید. هتل دارای 59 اتاق و سوئیت است که امکانات مینیتور ارمنستان خرداد 97 بار، تلویزیون، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت را دارا می باشند. رستوران مجلل این هتل در وعده صبحانه به سبک بوفه و برای ناهار و شام تور ارمنستان تابستان 97منویی از انواع غذاهای ارمنی و اروپایی در اختیار شما گردشگران تور ارمنستان قرار می دهد. استخر روباز هتل در محوطه فضای سبز قرار گرفته و سونا، جکوزی و خدمات سلامت و ماساژ در مرکز اسپا هتلتور ارمنستان فروردین 97 موجود است. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر سرپوشیده، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، اینترنت، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، مرکز تجاری، سالن کنفرانس و ... اشاره تور ارمنستان اردیبهشت 97کرد.

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان


هتل هرازدان ارمنستان 

هتل هرازدان یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در فاصله کوتاهی از مرکز شهر قرار گرفته استتور ارمنستان خرداد 97. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر ایروان و در مجاورت رودخانه هرازدان قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به نقاط مهم شهر دارد. تور ارمنستان بهار 97هتل دارای 77 اتاق است که به شما مسافران تور ارمنستان امکانات یخچال، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن، حمام و سشوار را ارائه می دهند. فاصله هتل هرازدان تا فرودگاه 20 دقیقهتور ارمنستان تابستان 97 است که می توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی استفاده نمایید. وجود سالن همایش و جلسات این هتل را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور ارمنستان اردیبهشت 97 رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، سالن بیلیارد، صرافی، زمین بازی کودکان، لاندری و روم سرویس اشاره تور ارمنستان فروردین 97کرد. 

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان

هتل هرازدان ارمنستان


هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است کهتور ارمنستان بهار 97 در موقعیت مکانی بسیار ایده آل در خیابان نعلبندیان و در تور ارمنستان تابستان 97کنار میدان جمهوری واقع شده است. فرودگاه بین المللی زوارتونس نیز تا این هتل 20 دقیقه فاصله دارد. هتل دارای ساختمانی 5 طبقه تور ارمنستان خرداد 97با 36 اتاق می باشد؛ اتاق های هتل اربونی بسیار تمیز بوده و امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع،‌ اینترنت و حمام در آن ها موجود می باشد. رستوران هتل منویی کامل از غذاهای ارمنی را در اختیار شما مسافران تور ارمنستان قرار می دهد و صبحانه را نیز به صورت بوفه سرو می کند. کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته است و بیست و چهار ساعته خدمات ارائه می کند. تور ارمنستان اردیبهشت 97از دیگر امکانات هتل می توان پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه سوغاتی، خشکشویی، صندوق امانات و ... اشارهتور ارمنستان فروردین 97 کرد.

هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی ارمنستان





:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: